Thursday, April 8, 2010

Gangguan sms lagi



Geramnya!!!

Siapa yang masih ingat lagi entry aku sebelum ni pasal gangguan seksual? Tak sudah-sudah dia sms lucah kat aku. Baru tadi dia sms aku lagi dan bila aku call dia, dia tak jawab. Hmm takkan takut kot?


Apa lagilah dia nak dengan aku? Daripada sms dia hantar kat aku, aku rasa dia mesti salah orang tapi aku tak puas hati, kenapa aku jadi mangsa? Eiii tak faham aku dibuatnya! 

Aku nak sangat dia kena tangkap, masuk penjara dan lagi bagus kalau tembak dia sampai mati. Amik kau! 

Aku nak selesaikan kes ini secepat mungkin. Ingat aku suka dengan sms lucah kau tu? Sekali lagi aku nak kongsi nombor telefon dia dan sesiapa yang tahu siapa pemilik nombor ini, sila beri mesej kat aku. 

017 742 8473

p/s: kalau aku dapat jumpa orang ni, tau lah apa aku nak buat nanti. 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails