Sunday, April 11, 2010

Muka tak berubah

Tengahari tadi aku ada jemputan kenduri kahwin kat kawasan rumah. Tak sangka pula boleh jumpa balik kawan lama yang pernah 1 sekolah rendah dengan aku. Kebetulan pula aku pun memang lama tak jumpa dia. Boleh katakan tadi aku dengan kawan aku, Shila berjejak kasih. 

Ayat pertama yang Shila kata kat aku bila jumpa tadi, "muka kau tak berubah ya. lainlah aku ni dah macam makcik." Aku pun sempat jawab balik, "nak ubah macamana lagi? dah ini memang rupa aku."

Aku gelak besar dengan komen Shila. Bila difikirkan semula, memang benar. Muka aku tak banyak berubah sejak daripada dulu sampai sekarang. 

Mari kita tengok koleksi gambar lama melalui peredaran masa yang buktikan muka aku tak banyak berubah. 


Masa umur 3 tahun rasanya. 

Masa umur 8 tahun. 

Darjah 4.

Tingkatan 4.

Tahun 2001 di Tasik Kenyir, Terengganu.


Bersama-sama kawan opis. 

Kalau beza pun cuma dari bentuk saiz badan yang semakin kembang. Hahaha. Betul tak?

p/s: awet muda? hehehe..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails