Thursday, August 5, 2010

More followers

Tak sedar pula aku dah ada 6 orang follower blog aku. Selamat datang kepada O Ena O dan Lina Rahim menjadi follower baru blog aku. Terima kasih banyak-banyak kerana sudi singgah blog aku ini. 

Yeaaah! Welcome to my blog. 

Pada mulanya aku tulis blog sekadar untuk bercerita apa yang berlaku dalam hidup aku. Pada masa yang sama, serba sedikit berkongsi pengalaman dan perkara yang aku suka buat seperti memasak, melancong dan makan. Hal-hal peribadi boleh juga nak kongsi sama tapi tengoklah dulu. Hehehe..Aku malu sebenarnya. Auww! 

Terima kasih sekali lagi atas sokongan semua (terasa pula aku ni macam artis). Selagi hayat masih ada, aku akan terus bercerita. 

p/s: happy reading. 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails