Sunday, August 22, 2010

Junaidah Ali Bashah part 2

Aku tak tahan kerja dengan Junaidah Ali Bashah atau Jun. Baru-baru ini aku terpaksa kerja bersama-sama dengan dia. Sepanjang aku kerja dengan Jun, Jun asyik merungut sahaja. Geram aku dibuatnya. "Kau baru kerja kat sini, ikut je lah. Macam kau seorang je yang banyak kerja nak buat, orang lain pun sama tau." Aku dapat rasakan orang lain pun malas nak layan Jun sebab bila Jun bising tak ada siapa pun nak layan dia. Hahaha! Aku suka sangat. 

Nak aje aku tutup mulut dia. Shut up ok!


Aku perasan sekarang Jun dah pandai kipas boss. Waaah! Sekarang sudah maju ya. Selalu nak jumpa boss tapi bagus juga sebenarnya. Jadi boss tak perlu lagi kacau hidup aku. Aman sikit rasanya. Lagi lama Jun dalam bilik boss, lagi aku suka. 

Aku pun tak tahu apa sebabnya boss boleh pilih Jun jadi staff dia. Yang aku nampak, Jun adalah klon boss. Terdapat ciri-ciri yang sama dengan boss, suka sangat sibuk pasal orang lain, cakap banyak sangat dan banyak lagi! 


p/s: jangan kau buat hal dengan aku sudah. 

1 comment:

  1. apa la nasib kita.... :( x ske..x skeee

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails