Sunday, August 22, 2010

Berbuka puasa di Red Wok

Baru-baru ini buka puasa di Red Wok yang terletak tak jauh dari rumah aku. Kalau nak tahu lebih lanjut pasal Red Wok ini, boleh tengok kat sini. Aku dah beberapa kali makan kat sini. Ini pun dapat tahu maklumat pasal kedai ini masa keluar dalam majalah Saji bulan Mac 2010. Baru je lagi kedai ini dibuka dan tak salah aku ia dibuka lepas Tahun Baru Cina.

Perkara yang aku suka sangat Red Wok ini, tempat letak kereta sangat luas! Ditambah pula kedainya sangat besar dan senang nak cari walaupun kali pertama ke sana. 


Suasana dalam Red Wok. 

Nak tahu kami makan apa? Jeng..jeng..inilah dia. Selamat menjamu mata.


Nasi goreng belacan.

My favourite, tomyam!

Nasi goreng cina. 

For dessert, red ruby water chestnut with jackfruit. Sedap!

Digalakkan kalau sesiapa nak cuba makan di sini. Di Red Wok bukan sahaja menghidangkan makanan ala carte tapi juga ada buffet steamboat. Aku belum cuba lagi makan steamboat tapi bila tengok pilihan makanan yang banyak, memang ada keinginan nak cuba. Lain kali aku boleh cuba makan steamboat pula. 

p/s: lepas ni makan mana pula? 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails