Sunday, August 1, 2010

Game di Facebook

Aku dah malas nak main game kat Facebook. Kalau dulu rajin gak nak layan FishVille ni. Kalau sehari tak main, rasa gelisah sahaja takut ikan akan mati. Sekarang ni aku tak tahu apa dah jadi dengan ikan-ikan aku. Dah mati semuanya kot? Hahaha..


Ikan aku dah tak ada lagi. Uwaa!!

Adik aku rajin betul main game kat Facebook. Boleh katakan hampir semua game dia main. Dulu masa aku main FishVille ini pun sebab dia yang ajak. Malah game yang ada dalam laptop ni pun aku jarang main. Anak saudara aku, Sara memang suka main game. Kalau datang rumah, pasti nak main game Disney. Tak boleh biar dia main seorang, bahaya beb. Silap-silap website lain yang dia masuk. 

Dulu aku pernah dengar isu main game kat Facebook ni. Ketagih punya pasal sampai siap boleh gaduh lagi tu. Dahsyat kan pengaruhnya?


Nak buka game Facebook kat opis? Mana bolehlah..sudah kena sekat. Kalau dulu lagi teruk, nak masuk Facebook sendiri tak boleh masuk langsung tapi biasalah mesti ada ahli pakar yang berusaha untuk buka Facebook ni dan sanggup buat apa sahaja kan? Akulah di antaranya konon nak jadi ahli pakar. Hahaha..

p/s: kalau game boleh lepas, 1 kerja tak siap.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails