Monday, September 6, 2010

Kad Raya

Seperti tahun sebelum ini, opis aku ada peruntukan kad raya. Tahun ini aku tak tahu nak bagi kat siapa. Ada siapa nak kad raya aku? Aku ada lagi 5 keping kad raya. Ya aku tahu agak lewat nak hantar kad raya sekarang tapi sekurang-kurangnya aku masih ingat kepada pembaca blog aku ini. 

Kepada sesiapa yang inginkan kad raya daripada aku, sila emelkan nama dan alamat kepada mazuriah@gmail.com. Insyaallah aku akan cuba hantar kad raya ya. Siapa cepat, dia dapat sementara stok masih ada. Sebelum tu, nak tengok kad raya aku tak? 

Kad raya opis aku. Mari-mari..siapa yang mahu? 

Sebenarnya aku agak sedih sebab tahun lepas aku tak dapat langsung kad raya. Aku siap pos kad raya tapi tak ada siapa nak balas. Kali ini, aku nak tukar konsep. Aku nak bagi kad raya pula. Tak perlulah nak balas tapi kalau nak balas, boleh juga. Aku terima dengan tangan dan hati terbuka. Cewaaah! 

Hmm...raya tak lama lagi. Rasa cepat betul masa berlalu kan? ku dah siap apply cuti raya awal-awal takut boss tak approve. Alhamdulillah boss dah approve. Aku ambil cuti raya dari 9-19 September. Amik kau! Cuti sakan beb. Lagipun cuti tahunan aku banyak lagi. Lepas tolak cuti raya, ada lagi 16 hari. Simpanlah dulu manalah tahu nak pakai nanti atau bawa sahaja kepada tahun depan. 

Di sini, aku nak ambil kesempatan untuk mengucapkan, Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri dan Maaf Zahir Batin. Berhati-hati semasa memandu semoga selamat sampai ke destinasi. 

p/s: jangan main mercun tau!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails