Wednesday, March 16, 2011

Result exam..amacam pass?

Dah dapat result exam! 

Alhamdulillah semuanya pass. Seperti yang aku duga, aku memang tak mengharap untuk dapat result yang bagus seperti result exam sebelum ini. Nak tahu ke result aku? Ok..ini dia result exam aku. 

Strategic Management:  B

Management Accounting for Managers:  B+

GPA: 3.17
CGPA: 3.33

Aku sebenarnya lebih takut dengan paper Accounting sebab tak sedia apa-apa langsung. Masa jawab exam, aku memang tawakal habis. Memang mengharap belas simpati lecturer untuk passkan aku. Alhamdulillah dapat B+. Kalau boleh tak nak repeat! Seksa aku nak jawab balik. 

Semester baru dah mula dan untuk semester ini ambil paper Law, Ethics and Corporate Social Responsibility dan Supply Chain Management. Assignment pun dah dapat..banyak pula tu. Harap jangan buat kerja last minit (degil   betul). Memang boleh jadi gila nak siapkan semua sekaligus. Padan muka! 

p/s: tinggal lagi 1 semester nak habis. kejap je rasa

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails