Sunday, August 2, 2009

Presentation assignment

Lega!

Pagi tadi selamat 1 presentation untuk paper International Business. Bayangkan lecturer bagi tempoh 2 bulan untuk siapkan assignment tapi group aku start buat dalam 2 minggu lepas. Hebat tak??

So far, aku tak puas hati dengan presentation aku sebab masa aku nak cakap, aku boleh blank. Kalau dengar suara aku, orang boleh tau aku memang nervous gila.

Terus terang, aku tak suka nak wat presentation. Skrip dah siap, data dah ada tapi bila aku tengok muka classmate, aku boleh jadi kaku. Nasib baiklah ketua group aku cover baik. Goreng pun memang cukup rasa. Jeles aku bila tengok dia orang present.

As for Mr. X, dia lagi sempoi siap cekak pinggang lagi tu masa cakap. Ya Allah selamba gila mamat ni.

Overall presentation semua group ok. Siap lecturer aku cakap, ada yang goreng elok dan ada yang tak cukup goreng. Hmm aku lah tu. :(

So sekarang just get ready untuk final exam pada 29 Ogos. Takut aaa!! Aku dah lama tak ambil exam ni.

Ada lagi 1 assignment nak kena present. Hmm yang ni lagi lah..aku tak start apa-apa lagi. Sempat lagi ke aku nak siapkan semua ni? Wish all the best ok!

p/s: untuk jawab exam..rebus buku lepas tu minum.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails