Friday, February 26, 2010

Reunion Party

Baiklah kawan-kawan, aku ingin beritahu projek yang aku uruskan sekarang. Aku dalam proses menjejak kasih kawan-kawan DIIA ITM Shah Alam, 1993-1995. Setakat ini dah 8 orang memberi jawapan positif untuk join reunion party. That is a good sign so far! 

Serba sedikit mengenai reunion party yang aku uruskan:

Tarikh: 28 Mac 2010

Tempat: Pizza Hut, Maju Junction, Kuala Lumpur

Masa: 3.30pm-5.30pm

Kepada kawan-kawan DIIA yang ada baca blog ini, aku harap dapat turut serta  untuk menghadiri reunion party. Selepas grad, mana jumpa dah. Kalau jumpa pun, bukan dapat jumpa semua. 

Aku berharap sangat dapat jumpa balik kawan lama. Boleh tanya khabar, gossip-gossip dan sudah pasti aktiviti makan-makan! Hehehe..

p/s: ada cerita sensasi tak nanti?

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails