Saturday, February 13, 2010

Potong rambut

Semalam potong rambut pendek setelah 2 tahun aku simpan rambut. Plan asal nak simpan lama-lama tapi aku tewas. Semenjak dua menjak ni cuaca panas sangat sampai ke malam. Tak tahan aku nak layan rambut panjang ini.

Kebetulan aku lalu depan kedai potong rambut, terus aku buat keputusan untuk potong rambut. Masa kakak tu potong rambut, aku memang tak ada perasaan langsung. Rasa cepatlah kasi rambut pendek. Kalau boleh nak je buat botak. Hahaha..

Botak macam hero Prison Break..he is so handsome!!!

Rasa ringan kepala aku ni bila rambut dah pendek. Tak payah pening kepala bersusah payah cari getah nak ikat rambut. Guess what? Aku nampak muda pula bila dah rambut pendek! Jangan jeles. Bagilah chance akak nak puji diri sendiri ya.

p/s: masa sekolah dulu selalu potong rambut ala ala kobis

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails