Tuesday, May 18, 2010

Promosi Air Asia datang lagi


Hari ini bermula promosi Air Asia. Promosi yang sentiasa aku tunggu setiap tahun. Macam tahun lepas, aku berjaya book tiket ke Bandung-Jakarta dengan harga yang sangat murah. Bayangkan cuma bayar sekitar RM114 untuk tiket pergi balik. 

So apa plan aku? Kalau ikutkan angan-angan melampau, aku nak ke London. Namun aku sedar siapa diri aku. Aku tak mampu lagi nak menampung segala perbelanjaan aku kat sana. Bak kata kawan aku, takkan sampai London nak tidur bawah jambatan pula. Hehehe. Jadi plan aku cuma sekitar Asia Tenggara. Ke mana? Aku tak pasti lagi. Ok..yang pasti Bangkok is not in my list. Gila kau! Asyik rusuhan je. Lagipun tak digalakkan ke sana demi keselamatan. 

Hari ini aku dah cuba banyak kali untuk book tapi tak pernah lepas. Sambutan di luar dugaan sampai aku tak boleh nak book dari pagi tadi. Tunggulah lagi..biar kasi cool down dulu. Lagipun promosi sampai 23 Mei, masih ada masa lagi nak book. Ha! Apa lagi. Ayuh kita bercuti. Kalau ada sesiapa nak ikut, kita boleh arrange sama-sama. 


Aku dah cuba berpuluh-puluh kali, tak boleh juga nak book tiket. Skrin kat monitor asyik keluar yang ini saja. Wooi bagilah peluang aku nak book tiket. 

p/s: mari bercuti!

5 comments:

  1. Huhhh kak Long, gigih sungguh membooking...hahahaa....

    ReplyDelete
  2. tengah berusaha sampai dapat book. gila jem! mlm ni nak cuba lagi.

    ReplyDelete
  3. Dapat dah ke? Plan pi mana kali ni?

    ReplyDelete
  4. ayoyoyoo.. blum dapat lagi ke makcik. chiayok2!!!

    ReplyDelete
  5. belum dapat lagi. susahnya nak masuk kali ini. cuba masuk pukul 1-2 pagi pun tak dapat.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails