Thursday, May 12, 2011

Jumpa Rohaizi

Macam tak percaya Rohaizi jemput aku ke rumah dia. Apa mimpi mamat ni jemput aku ni? Masih tak percaya lagi sebenarnya so aku terus ke rumah dia. Sampai di rumah dia, aku nampak Rohaizi keluar masuk rumah sambil menunggu aku. "Eh betul lah dia jemput aku ke rumah dia." 

Apa lagi aku balik rumah, aku tengok banyak misscall daripada Rohaizi. Gara-gara tak bawa telefon..padan muka aku! 

Aku tengok keadaan rumah punyalah bersepah-sepah. "Siapa pula yang buat sepah ni?" bebel aku. Masa inilah nak aku nak keluar, masa inilah rumah bersepah-sepah. Ya Allah..sabar je lah aku dibuatnya. 

Tak boleh jadi ni. Aku kena siap cepat. Rohaizi dah tunggu lama. Sambil-sambil aku nak bersiap-siap..

Eh! Eh! Kenapa gelap je ni? 

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Ya ampun..sedar-sedar dah pukul 7 pagi rupanya. Dah lambat nak siap pergi kerja ni. Aduhai, macamana aku boleh tak perasan yang aku ni dah lambat bangun. Semua pasal aku bermimpi nak jumpa Rohaizi. Hahahaha!!!  

Malu beb! Auuw!

Dalam perjalanan ke opis, senyum sampai ke telinga bila kenangkan balik mimpi tadi. Itu baru mimpi nak jumpa Rohaizi tapi kalau betul-betul macamana lah agaknya. 

p/s: lama dah tak jumpa dia. 

2 comments:

  1. ish ish ishh...sampai termimpi2... hehehe....

    ReplyDelete
  2. tiba-tiba je mimpikan dia. hehehe..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails