Tuesday, May 10, 2011

Lama tak update

Ya Allah..dah 2 minggu aku tak update blog. Banyak sebab aku tak dapat nak update blog antaranya:

1. Kerja kat opis makin banyak (alasan basi) sebab aku kena uruskan event yang tangguh hari tu. Baru dapat tarikh baru dan biasalah kalau melibatkan menteri, banyak protokol kena ikut. Arrrggghh tension akak. 

2. Tak ada idea nak tulis. Hari-hari buat perkara yang sama..pagi pergi kerja, petang balik kerja. Hari minggu pula sama ada ada kelas atau dok rumah sahaja. Tak larat dah nak jalan jauh-jauh. Nampak sangat aku ni dah tua. Hehehe...

3. Lompat-lompat baca blog orang. Sibuk je kan nak tahu pasal orang lain tapi blog sendiri tak tahu bilalah nak update. (amik kau..padan muka aku)

Ok...aku akan cuba update blog aku biarpun hanya sebaris ayat. Jangan risau aku masih di sini. Bak lagu tajuk "Aku masih seperti dahulu" yang dipopularkan oleh Fauziah Latiff. Cewah! Sila tegur aku kalau aku tiba-tiba senyap. Kadang-kadang aku perlukan orang yang sentiasa ingatkan aku. Biasalah manusia selalu terlupa. 

p/s: diam ada sebab...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails