Tuesday, April 17, 2012

500 blog post

Minta maaf banyak-banyak. Agak lama juga aku tak update blog aku. Banyak perkara yang berlaku sampaikan tak sempat nak update blog. Aku batuk lama dan alhamdulillah batuk makin berkurangan. Musim batuk dan demam sekarang. Ke mana-mana aku pergi ada sahaja yang batuk dan demam. 

Oh ya, aku baru je balik dari Langkawi semalam. Nanti aku akan cerita serba sedikit perjalanan aku di Langkawi. Boleh tunggu kan? Mari aku kongsi sedikit gambar di Langkawi. 


Di LCCT dengan beg besar. 

Di puncak cable car.

Pantai Chenang.

Baru aku perasan. Rupa-rupanya ini adalah post yang ke-500 sepanjang aku berkecimpung dalam dunia blog ni. Waaah! Not bad at all. Terima kasih kepada semua yang berada di mana-mana sahaja yang sudi singgah dan baca blog aku ini. 

Tepuk-tepuk tangan. Yeaah!!

p/s: rasa muka gelap semacam kena sunburn.

2 comments:

  1. saya suka sama artikel-artikelnya, menarik dan asyik buat dibaca,,, keep writing, hehe

    salam dari indonesia

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails