Wednesday, April 29, 2009

Bunyi fax

Bunyi fax masuk kat opis aku ni memang ditunggu-tunggu selama ni menandakan ada orang hantar borang RSVP untuk conference department aku bulan depan. It's like a music to my ears. Yes! Aku sangat suka. Nak penuhkan 1 auditorium tu bukannya senang. Sekarang dah ada 100 orang peserta dan berusaha untuk dapatkan lagi 100 orang. Rasa boleh kot? Masa? Ada lagi lebih kurang 20 hari. Kalau 1 hari dapat 5 orang, itu dah kira baguslah tu.

Nak organise conference memang leceh. Banyak perkara nak kena uruskan. Nak cari speaker, peserta, katerer dan lain-lain. Kali pertama aku organise event macam ini ialah pada tahun lepas. Fuuhh!! Berpeluh -peluh dibuatnya. Alhamdulillah, semua berjalan dengan lancar. So untuk tahun ni, harap dapat mengekalkan kegemilangan macam tahun lepas. Doakanlah ye!

Aku pun nak ambil kesempatan kalau ada sesiapa yang berminat nak join conference kali ni. Jangan malu-malu tanyalah kat aku. The best part, dapat makan free!! Mula daripada breakfast, lunch sampailah tea break. Manalah aku tak makin bulat kat sini. Asyik makan aje! Hehehe..

p/s: anyone interested?

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails