Thursday, April 23, 2009

Happy Birthday!


Hari ni aku nak wat double post sempena hari yang bahagia untuk kawan baik aku kat Miri, Sarawak. Happy birthday Lilly yang ke-34!! Moga cepat ditemukan jodoh, murahkan rezeki dan happy selalu.

Aku kenal Lilly melalui chatting MIRC lebih kurang 10 tahun yang lalu dan the best thing kita orang masih keep in touch sampai sekarang. Masa tu aku memang hantu chatting sampaikan bil internet melambung tinggi (bayaran bil internet masa tu ikut berapa banyak yang kita pakai). Bila jumpa, ada sahaja cerita..especially bab makan! Malah masa jumpa, agenda utama mesti cari tempat makan dulu.

Lama dah aku tak jumpa Lilly. Tak salah aku, last time jumpa pada tahun 2007(atau tahun 2008). Kebetulan dia ada course kat Bangi. Lepas tu, aku tak pasti bila dapat jumpa lagi. Hmmm..soon insyaallah.

p/s: bila mau jalan-jalan makan angin sama-sama aa??

1 comment:

  1. errrrkkk......... tq2 makcik. nanti aku datang bangi kita projek makan lagi ek :)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails