Monday, April 6, 2009

Kelas Memasak

Kelas memasak berjaya akhirnya. Sempat lagi aku buat pizza sambil nak tunggu carrot cake masak. Sayang aku tak sempat nak ambil gambar masa tu. Sebab utama aku lupa nak bawa kamera. Hehehe..salah aku lah tu..terlupa laaa. Lagipun tak sempat nak ambil sebab dah kena makan. InsyaAllah bila ada masa lagi, aku akan ambilkan gambarnya.

Sepanjang hari tu, aku sangat sibuk. Kejap-kejap tengok oven, tengokkan kek dah masak ke belum. Lepas tu nak uli doh pizza lagi. Berpeluh-peluh jugak lah dibuatnya. Dahlah memang tengah panas sangat!

Anyway, aku berpuas hati. Semuanya kenyang makan dan ada siap tapau lagi tu. Tak apa..rezeki jangan ditolak.

p/s: ada sesiapa nak join kelas memasak?

3 comments:

  1. nanti wat kelas ngajar wat cheese kek lak ek...-hawa-

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails