Monday, April 13, 2009

It's karaoke day!

Penatnya..seharian dok jalan. Alhamdulillah plan girl's thing menjadi walaupun terpaksa mengharungi hujan lebat. Siap ada adegan ala ala hindustan berlari-lari dalam hujan. Chewaaah! Pukul 9.30am aku dah sampai Sogo semata-mata nak karaoke dahlah masa tu Sogo tak buka lagi. Semangat gilos! Bila Sogo dah buka pukul 10am, breakfast dulu dengan kawan aku. Apa lagi kalau bukan nasi lemak. Hehehe..

Pukul 11am, mulalah operasi mengarok (karaoke lah tu). Lama dah aku tak karaoke ni. Siap nyanyi lagu kakak kesayangan aku, siapa lagi kalau bukan Ramlah Ram! Nak tau lagu apa? Lagu fofular dia lah...Kau kunci cintamu di dalam hati mu. Bila part yang high note tu..terus pecah suara. Kalau masuk AF, sah juri akan cakap pitching lari. Ayat famous juri AF lah apa lagi. Aku tak tau berapa lagu kita orang nyanyi...banyak main skip je sebab tak tau nak nyanyi. Sayang..lagu wajib Ella tu aku tak sempat nak nyanyi.

Rasanya aku taklah nyanyi macam ni..

Lepas karaoke, jalan-jalan kat Jalan Masjid India cari kain. Aku cuma temankan kawan aku tu tapi biasalah..mesti ada terbeli sesuatu. Ok....aku cuma beli sepasang kain je tau! That is enough! Banyak lagi kain kat bilik tu tak tempah lagi.

Singgah kejap kat Semua House sambil-sambil window shopping. Kat Semua House banyak kedai persediaan pengantin. Mulalah aku berangan nak kahwin. Camna akak nak kahwin dik oooiii..calon pun tak ada.

Pukul 4pm, kita orang pun beredar...takut nak bertembung dengan orang balik kerja. Sure jam lah masa tu. Anyway, it's really great. Penat jalan tu, tak usah ceritalah tapi aku puas.

p/s: Next plan?? Tak pasti lagi. Tunggguuuuu!!!

2 comments:

  1. /me ngah imagine makcik jadi klajol dalam ujan. erkk!! pehal kabur pandanganku ek?? kuang! kuang! kuang!

    p/s: lapbiuu

    ReplyDelete
  2. thanks along..i had great time too...bila balik smp umah teringat masa dulu-dulu keluar dgn along..tak pun masa tension byk problem dulu..mesti drive gi bangi tido sebelah along..huk.hukk..those were the days

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails