Tuesday, April 28, 2009

Kawan cyber

Suka sangat dapat tau kawan cyber aku dah update blog dia. Dah dekat 6 bulan dia menyepikan diri..aku tak tau mana dia hilang. Anyway, welcome back Rizal!! Aku memang menantikan updates daripada kau.

Cerita pasal Rizal ni, aku kenal dia pada tahun 2006. Masa tu aku tengah menganggur (sambil tu cari kerja lah) dan biasalah untuk mengisi masa lapang aku tu, so aku layanlah myspace. Bukannya pandai pun nak social networking masa tu. Itu pun sebab pengaruh adik aku. Tengok macam best, aku pun join.

Aku dengan Rizal tak pernah jumpa tapi once in a while kita orang masih keep in touch. At least aku tau lah dia kerja mana, dia suka buat apa dan apa-apa serba ringkas pasal dia. One thing yang kami suka, suka jalan-jalan.

Blog dia pun banyak cerita pasal art especially pasal seni rotan. Kalau sesiapa yang tau pasal seni rotan, boleh catch up kat blog Rest'n'rileks.

p/s: wink wink kat Rizal, aku siap promote blog kau.. takkan tak ada apa-apa

1 comment:

  1. salam.. hehe

    mekasih untuk promosi itu. hahaha. Buat masa sekarang tak dak apa2 sebab ekonomi gawat kan. Aku dah paut balik blog hang kat blog aku.

    Anyway, aku dalam Facebook sekarang. Senang nak update blog dan link dgn FB.

    Join jugak la twitter.. senang nak update diri.

    Selamat berblogging ya

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails