Wednesday, October 21, 2009

Result exam MBA

Rasa rindunya dah lama tak update blog. Nak kata aku sibuk sangat tu tak adalah sangat. Hari-hari dok ingatkan nak update blog tapi bila sampai rumah terus tidur. Letih sangat agaknya, aku pun baru je sembuh dari demam dan batuk. Penat balik dari Kuching tak hilang lagi. Hehehe..


Baru-baru ni aku ada check keputusan exam MBA. Alhamdulillah semua pass. Dapat 1A- dan 1B, CGPA dapat 3.34. Frust sikit sebab aku target A. Harap semester yang akan datang dapat result lagi bagus. Belajar MBA kali ini kena maintain CGPA 3.00. Kalau tak dapat nak maintain, susahlah jawabnya. Ingat lagi masa belajar dulu, nak dapat CGPA 3.00 memang susah! Agaknya aku banyak main. Padan muka!

Semester kali aku ambil sabjek Management Information System dengan Operations Technology Management. Hmm bunyi macam teknikal kan? Kelas dah start tapi aku tak dapat nak pergi hari tu sebab clash dengan trip ke Kuching. Next class pada hujung minggu ni. Rasa lama sangat aku tak masuk kelas. Sebenarnya rindu nak jumpa Mr. X. (malu sambil cover muka..auuww)

Macamana result exam dia orang lah agaknya. Sure gempak habislah. Aku dengar cerita batch sebelum ni ada yang dapat 4 flat! Rasa tercabar pulak. 

Result Mr. X? Aku akan berusaha untuk mendapatnya. So tunggu!!!!

p/s: looking forward this weekend...my birthday!

1 comment:

  1. mr.help,
    thanks for drop by
    glad to hear that you like my blog
    you are welcome to come again

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails