Sunday, October 25, 2009

Happy birthday to me!!

Happy birthday to you
Happy birthday to you
Happy birthday dear Mazuriah
Happy birthday to you

Terpaksa nyanyi lagu birthday seorang sebab tak ada teman nak nyanyi sama-sama. Lagipun tak boleh nyanyi kuat-kuat takut jiran belakang rumah dengar. Aku ni kan pemalu orangnya. Hahaha..

Yeaaahhh hari ini aku cukuplah umur aku yang ke-35. Akak ni dah tak muda lagi dik ooooii. Kalau aku dah lama kahwin sure ramai anak aku ni. Apa nak buat aku masih solo and available (sempat lagi promote diri sendiri).

Belum jumpa lagi Mr. Right tapi Mr. X ada aku jumpa. Itu pun Mr. X dah ada yang punya. Sekadar minat dari jauh. Alahai sedih bunyinya. Itupun dapat jumpa masa kelas. Oh ya! Aku lupa nak bagitau. Semester kali ni aku tak dapat 1 group assignment dengan Mr. X. Sedihlah...aku dah berangan nak 1 group lagi dengan dia.

Rileks..

Jangan sedih-sedih lagi. Hari ni kan birthday aku. Kenalah happy. Sepanjang hari ni aku dok buat kek carrot je sampai aku naik mabuk bau kek. Habis 1 badan aku ni bau kek. Makcik aku awal-awal lagi dah order kek dengan aku. Itu pasal aku bekerja keras untuk siapkan kek tu.

Aku buat kek ni cuma suka-suka je. Belum ada niat nak buat serius. Lagipun kalau nak jual betul-betul, kena ada peralatan yang sesuai. Setakat ada oven kecil, berapa biji kek dapat buat.

So apa plan aku seterusnya? Mencari Mr. Right secepat mungkin. Hahaha..lawak je lah aku ni. Aku tak nak bagi sebarang komen hal-hal jodoh ni. InsyaAllah kalau ada jodoh, ada lah tu. Berusaha dan terus berusaha. Betul tak?

Anyway, aku selalu berdoa semoga segala urusan aku akan dimudahkan dan dimurahkan rezeki.

p/s: macam tak percaya umur aku 35 tahun

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails