Saturday, October 24, 2009

Updates on result exam MBA

Aku dah tau result exam Mr. X. Nak tau dia dapat apa? Of course lah lagi hebat daripada aku. Dia dapat 1A dan 1A-. So CGPA dalam 3.84. Pandai kan? Jauh sangat nak dibandingkan dengan result exam aku yang cuma 3.34 sahaja.


Rata-rata classmate aku result boleh tahan juga siap ada yang dapat straight A's. Perrggh 4Flat! Ada juga yang dapat result tak berapa ok. Sabar je lah ya. Ini baru result first semester masih ada banyak masa lagi nak cover.


Bagi aku, aku amat bersyukur dengan result exam aku. Semua paper pass. Tak perlu lagi nak repeat.


Cukuplah aku dok repeat paper masa diploma dengan degree dulu. Dulu bolehlah repeat paper sebab full time. Sekarang mana ada masa lagi nak repeat. Sibuk dengan kerja, study dan kawan-kawan dan keluarga.


Tadi masuk balik kelas, ada beberapa muka baru. Dengar cerita intake baru ni tak ramai orang so terpaksa join dengan intake aku. Oklah tu, dapat kawan baru. Welcome..welcome!


Setakat ni kelas tadi berjalan dengan lancar. Walaupun agak pening masa mula-mula, rasanya dah ok bila tau sikit-sikit. Siapa yang ada background manufacturing and operation, ada kelebihan kat situlah.

Esok kelas cancel so dapatlah aku nak celebrate birthday aku yang ke dot dot...hahaha akak dah tua dik oooii!! Tahun ni umur aku 35 tahun. Muda lagi! Perasan...kalau zaman dulu sure dah ramai anak aku ni.

p/s: happy..happy..dapat jumpa Mr. X

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails