Saturday, October 24, 2009

Kain ku...baju mu

Ada kisah sedih aku nak kongsi dengan pembaca blog aku.

Pagi tadi aku call tailor aku sebab katanya baju aku siap hari ini. Aku dah siap berangan nak pakai esok sebab ada kenduri kahwin kawan aku dan pada masa yang sama nak sambut birthday aku.

Dipendekkan cerita, memang baju itu dah siap tapi tailor tu salah buat. Instead of dia nak buatkan baju aku, dia telah buatkan untuk adik aku.

Masa hantar kain memang aku pergi sekali dengan adik aku. Agaknya dia kompius masa dia nak tuliskan tempahan tu.

Rezeki adik aku dapat 2 pasang baju baru hari ini. Nak buat macamana kan?

Masa aku dapat tau yang tailor tu salah buat, aku rasa nak menangis je. Sedih sangat sebab kain tu kawan aku yang belikan kat Jakarta! Upah aku tolong jualkan kain kawan aku dulu.

Uwaaaa!!!! Frust sangat!!!! Aku sekadar dapat tengok sahaja baju yang adik aku pakai. Hmmm sabar je lah.

p/s: next year aku nak ke Bandung-Jakarta, aku nak beli kain banyak-banyak!!!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails