Sunday, May 2, 2010

Kau tak percaya aku lagi?

Ada sesuatu yang ingin aku berkongsi bersama-sama dengan pembaca blog aku. Aku pun tak tahu dah berapa kali aku cuba untuk mengarang ayat yang sesuai supaya aku dapat sampaikan maksud aku sebenarnya. Rasanya nak diluah mati mak, ditelan mati bapak. Serba salah aku dibuatnya. 

Apa rasanya bila kita dapat tahu sahabat yang kita kenal lama tiba-tiba curang. Curang maksud aku bukanlah dia bermain kayu tiga atau apa cuma apa yang aku dapat rasakan selama ini aku ditipu. Kalau betul kau cakap kau sukakan seseorang, apa salahnya kau cakap kat aku. Kalau kau nak tahu, aku akan jadi orang pertama yang paling bahagia bila aku dapat tahu berita ini. Alasan kau yang mengatakan tak perlu beritahu semua perkara, adalah satu alasan yang tidak munasabah langsung. 

Selama inipun, kalau kau beritahu apa-apa kat aku, aku akan jaga baik-baik. Kenapa? Kau dah tak percaya dengan aku? Ok, kalau itu keputusannya, jangan kau cari aku lagi. Pandai-pandailah kau membawa diri. 

Bagi diri aku, aku tak rugi apa-apa. Malah aku ada ramai kawan lagi yang sentiasa menyokong aku. I have my own life and I am happy with it. 

Kepada sahabat aku, aku doakan kau bahagia. 

p/s: life must goes on..

2 comments:

  1. tak payah nak susah2 doakan dia bahagia pun..let him be...#hawa#

    ReplyDelete
  2. bak kata azwan ali, "ada aku kisah?".
    buatlah apa yang dia suka. asalkan jgn kacau my life ok.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails