Sunday, June 5, 2011

Kod rahsia

Untuk tidak mahu semua orang tahu, kod rahsia digunakan di antara aku dengan beberapa orang kawan. Cuma kami sahaja yang tahu kepada siapa yang ditujukan.

Senarai kod rahsia ini akan bertambah sedikit demi sedikit mengikut keadaan. Ada sebab kenapa kod rahsia tersebut digunakan dan selalunya ia memang berhubung-kait dengan orang itu. Bila sebut sahaja kod rahsia tu, dah tahu siapa yang dimaksudkan. Hehehe...

Kat opis aku ni ramai sangat yang suka jaga tepi kain orang sampaikan aku naik rimas dibuatnya. Aku tak sibuk pun nak tahu pasal kau tapi kenapa kau sibuk nak tahu pasal aku? Eiii akak tak sukalah! Lainlah kalau aku ni artis, kan? 

p/s: kod rahsia aku adalah....

2 comments:

  1. kod nama akak adalah -kak men :P
    hahahah
    contoh dialog "kakak tu mental aje tu"

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails