Friday, June 3, 2011

Tak marahlah

Perasan atau tak, semenjak kebelakangan ini aku asyik marah je. Aku bukan marah cuma hendak meluahkan rasa tak puas hati. Ok..lepas ini aku cuba tak nak marah-marah lagi ya. Kalau nak ikutkan, aku ni susah nak marah orang tapi kalau sekali marah memang susah nak reda. 

Mari tarik nafas panjang-panjang.

Ya..aku tahu ada beberapa orang kat opis yang aku dah labelkan big X. Maksudnya orang tu dah dimasukkan senarai orang yang patut dijauhi. Dengan sebab itu, dinasihatkan supaya tidak berjumpa dan tidak melakukan sebarang perhubungan dengan orang itu. Kalau tak, rasa nak lempang-lempang je muka dia. Eeeiiiii!!

Ok cukup..tak mahu marah-marah lagi. Nanti jadi macam cerita 3 Abdul..kalau marah, nanti kena jual. Auuw akak tak rela..tapi kalau dapat laki yang kaya, handsome dan baik hati, aku rela je. Hehehe..

p/s: marah-marah nanti, semua orang lari

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails