Sunday, June 26, 2011

Pulau Pangkor with love

Baru pulang dari Pulau Pangkor. Inilah perjalanan yang aku nak beritahu nanti. Sebenarnya plan ke Pulau Pangkor adalah plan secara tiba-tiba. Tidak seperti perjalanan sebelum ini, selalunya aku akan rancang terlebih dahulu sekurang-kurangnya beberapa bulan baru pergi. 

Mari aku kongsi sedikit dahulu gambar sepanjang di Pulau Pangkor. Apa yang aku dapat gambarkan, perjalanannya setakat ini semuanya bagus. Dengan berbelanja sebanyak RM200++ seorang untuk perjalanan 3 hari 2 malam, kira ok kan? Lain kali bolelahlah aku buat show destinasi bajet. Hehehe.. 

Segala maklumat yang lebih lanjut, aku akan kongsi untuk coretan akan datang. 

 Kota Belanda

 Kampung Nelayan




 Pemandangan di tepi pantai waktu senja




Motor pun naik feri sekali

p/s: siapa sangka aku boleh buat trip tiba-tiba.

1 comment:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails