Friday, August 12, 2011

Jadual semester baru

Tadi aku dapat jadual semester baru. Masa dapat jadual tu, aku berharap sangat jangalah clash dengan tarikh trip ke Kota Kinabalu. 

Dup dup....




Dup dup....




Dup dup....

Hah..Oh my Gucci (siap buat muka macam Fazura dalam cerita pisau cukur)?! Ada kelas pula 15-16 Oktober! Takkanlah aku nak batalkan trip Kota Kinabalu? Aku dah lama plan dari tahun lepas lagi dan segala persiapan dah siap.

Alamak...macamana ni?

Walau apa pun, trip Kota Kinabalu akan diteruskan juga. Tugas aku sekarang, aku kena beritahu lecturer pasal trip aku ni. Harap lecturer faham dengan keadaan aku. Nak ole-ole dari Kota Kinabalu? Beritahu nak apa, Insya-Allah aku boleh belikan nanti. Cewaah!


p/s: bukannya selalu nak ponteng kelas

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails