Friday, August 26, 2011

Mood raya

Rasa malas nak kerja hari ini sebab sekarang aku tengah mood nak sambut raya. Ramai juga kawan opis dah mula cuti hari ini. Aku? Aku mula cuti esok sampai 6 September. Amik kau! Lama gila aku cuti tahun ini. 11 hari cuti! Asalnya nak cuti sampai 4 September tapi adik aku cakap, ambillah lagi sebab cuti tahunan ada banyak. 

Entah macamana, pagi tadi boss besar aku suruh buat kerja pula. Hai...rasa nak marah je macamlah tak boleh nak tunggu lepas raya. Banyak songeh betul! Dalam hati dah berbakul-bakul menyumpah. Eiiiii..kurang pahala puasa aku. 

Ok..aku malaslah nak cerita pasak kerja. Kalau sambung lagi, boleh bikin hati ini panas je. 

Cerita pasal sambutan hari raya, selalunya aku dan adik beradik aku masak biasa-biasa sahaja. Untuk tahun ini, aku tak pasti lagi nak masak apa. Macam tahun lepas masak rendang daging style Negeri Sembilan. Tahun ni sama kot? Siapa nak rasa, jemputlah datang ke rumah. 

Untuk semua, diucapkan selamat menyambut Hari Raya Aidilfitri. Jangan lupa masuk kerja balik selepas bercuti lama. Maaf zahir dan batin. 

p/s: jangan main mercun ya.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails