Monday, March 29, 2010

What? Dah dapat soalan?



Aku bengang betul dengan classmate aku. Baru-baru ini aku ada emel kat lecturer tanya pasal soalan final exam. Aku siap buat andaian agaknya lecturer dah lupa nak bagi soalan. 

Tak lama lepas aku hantar emel, aku dapat emel daripada kawan aku beritahu yang dia dah dapat soalan final exam minggu lepas lagi. What the f**k?!! Kenapa dia orang tak beritahu aku awal-awal? Kalau aku dapat sesuatu, aku share semua kat classmate aku tau. Tak patut dia orang buat macam tu kat aku. 


Nasib baik aku sempat tanya sendiri. Kalau dibuatnya aku dok senyap dan buat de' je sampai ke sudah aku tak dapat soalan final exam. Eeeeiii geram betul! Dahlah final exam bulan depan. Preparation tak buat apa-apa lagi. 

Masa tengah marah, tiba-tiba aku dapat emel daripada Mr. X. Automatik terus sejuk hati aku dibuatnya bila dapat emel dia:

"sorry ler, camana nama u miss in the loop."

Hai...makin cair aku dibuatnya. Hahaha! Ini yang tambah semangat nak belajar betul-betul biar dapat grad sama-sama nanti. Cewaah! 

p/s: dugaan belajar

2 comments:

  1. ewah ewahhh kak long...sape itu Mr X ha??..hehehe...

    ReplyDelete
  2. Mr. X is my classmate. kalau baca blog seblm ni ada byk citer pasal dia siap ada gambar lagi tu. hehehe..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails