Thursday, November 24, 2011

Angkatlah ganggang telefon!

Aku nak mengadu pasal kawan opis aku. Dia ni bukanlah 1 department dengan aku tapi tiap kali dia terima call, dia akan pasang speaker. Maknanya semua orang yang ada sekeliling dia boleh dengar apa yang dia cakap. So boleh bayangkan tak? 

Geram betul! Bukan sekali dua tapi dah banyak kali! Aku yang duduk jauh dari meja dia, pun boleh dengar. Susah sangat ke nak angkat ganggang telefon tu? Bukannya kena bayar pun. Bukannya berat pun. 

Sebenarnya aku ada plan nak kenakan dia. Bagi dia sedar sikit yang bukan semua orang (terutamanya aku) suka cara dia tu. Nak tahu apa plan aku? Aku akan call dia lepas tu buat suara menggoda "aarrgghh....aargghhh". Biar semua orang dengar kan? Hahaha!!

Kalau kena kat korang, apa korang buat? Sudi-sudilah kongsi idea untuk bagi pengajaran kat kawan opis aku ni. 

p/s: macam berani aku nak buat...takut sebenarnya. 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails