Tuesday, November 1, 2011

Pemenang teka gambar

Nampaknya kita dah jumpa pemenang teka gambar. Sebelum aku beritahu siapa pemenangnya, biarlah aku beritahu jawapannya terlebih dahulu. 


Pasar Tamu Gaya Street

Pulau Sapi

Pantai Tanjung Aru

Kundasang

Jambatan Gantung Tamparuli

Jesselton Point Waterfront

Poring Hot Spring

Pemenang yang bertuah itu ialah: 

Shazwani Aziz (ada blog? bolehlah kita share link nanti)

InsyaAllah dalam masa terdekat, aku akan pos hadiah khas dari Sabah. Tunggu ya! Tahniah kerana berjaya menjawab teka gambar dengan betul. 

p/s: ok juga nak buat peraduan macam ni. mana tahu, ada rezeki boleh buat lagi. 

6 comments:

  1. Owh.. thanks yeah! Shazwani ni..

    ReplyDelete
  2. xora: nak sign? ok je. hehehe...

    shazwani: tahniah ya. oh ya nanti saya letak link kat blog ni. boleh kan?

    ReplyDelete
  3. Mestilah boleh.. Tapi blog saya biasa2 je.. Tak adalah meriah bagai..
    Thanks again, anyway..
    lain kali boleh saya join lagi..hehe..

    ReplyDelete
  4. santek gambar2 tuh. terus rasa macam nak coti2 malaysia! owh..

    ReplyDelete
  5. ArELeEz: memang cantik kat kota kinabalu tu. apa lagi..ayuh kita bercuti!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails