Thursday, June 24, 2010

Apa? Result exam dah keluar?

Terkejut aku dibuatnya. Nasib baik aku tak melatah bila aku dapat call ATC yang result exam dah keluar. Secara rasmi result exam keluar pada hari Isnin tapi kalau nak tahu sekarang kena call UUM terus. Apa tunggu lagi. Aku terus call UUM sebab UUM cuti esok. 

Opocot mak kau! Ish..melatah pula akak.

Hati berdebar-debar tapi ada semangat nak tahu result exam. Nak tahu ke? Hehehe...

Marketing Management: A-

Coporate Finance: B-

GPA: 3.17
CGPA: 3.22

Alhamdulillah semuanya lulus. Sabjek yang paling aku takut, Corporate Finance lulus juga akhirnya. Setakat ini result exam kali ini sama saja dengan result exam semester sebelum ini. 

Aku ada check dengan kawan-kawan yang lain, rata-rata dapat result exam lebih kurang sama dengan aku. Nak buat macamana, dah sehati dan sejiwa. 

Result exam Mr. X? Tak tahu lagi sebab dia tak sempat nak check. Dia pun tak tahu result exam dah keluar. Itu pun dapat tahu selepas aku tanya dia. Hmm..nampak gaya kena tunggu hari Isnin nantilah. Eiii..aku pula yang tak sabar. Aku dapat rasakan pasti dia dapat lagi bagus daripada aku. 

Semester baru mula 3 Julai. Rasa macam lama sangat cuti semester. Dah tak sabar nak jumpa balik classmate atau dah tak sabar nak jumpa Mr. X? Auww malulah. (siap cover muka ok)

p/s: semangat baru untuk semester baru.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails