Monday, June 28, 2010

Layan lagu Fauziah Latiff pula

Dah lama aku tak layan lagu Fauziah Latiff. Aku mengikuti perkembangan dia dari mula sampailah sekarang. Malah, kalau dulu nak buat kuih raya memang kena pasang lagu Fauziah Latiff, baru dapat feel. Hahaha..aku pun tak tahu apa kena mengena dengan buat kuih raya dengan lagu Fauziah Latiff. 

Agaknya masa sambil nak tunggu kuih masak, baru best nyanyi lagu Fauziah Latiff. Hmmm..aku dapat rasakan, pasti jiran belakang rumah tension dengar suara kita orang melalak. "Apa nak jadi dengan anak dara sekarang ini. Dapat menantu macam ni, hancur!"

Aku mengaku banyak koleksi lagu dia yang best-best. Kalau pergi karaoke, mesti nyanyi lagu dia. Lagu wajib beb! 

Ok...mari aku nak kongsi bersama-sama antara lagu kegemaran aku. Setia Ku Korbankan yang pernah dipopularkan pada tahun 2004.





Alamak jiwang pula lagu ni. Bagilah peluang akak nak jiwang sikit. Boleh kan? Ok..happy listening and enjoy. 

p/s: jom karaoke lagi nak? 

1 comment:

  1. nyanyi skittt. jom karoke lagiii!!!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails