Thursday, December 29, 2011

Duit bonus

Baru-baru ini dapat bonus 1 bulan tapi tak sempat nak foya-foya sebab ayah aku dah sound tayar kereta aku dah sampai masa nak tukar baru. Uwaaa!!! 

Bila dah tolak perbelanjaan tayar kereta, ada tinggal sikit untuk aku dan sempat lagi aku nak beli kain hari tu. Cukuplah buat aku happy. Hehehe.. (senang je nak buat aku suka). Kalau ikutkan hati, nak beli macam-macam tapi kena simpan sikit untuk masa-masa kecemasan. 

Alang-alang tukar tayar, tukar spot rim. Angan-angan tinggi!

Baki bonus tak tahu bila nak dapat. Ikut rekod sebelum ni, dalam bulan Mac. Nampak gayanya kena tunggulah. Tahun ni aku tak mengharap sangat nak dapat banyak sebab aku rasa performance tahun ni tak berapa nak memberansangkan. Banyak ke laut je aku ni. (kantoi!!)

Apa-apa pun, bersyukurlah apa yang ada daripada tak dapat langsung. Betul tak?

p/s: baru tukar tayar dah berpeluh badan. 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails