Wednesday, December 14, 2011

Final exam lagi


Sabtu ini aku ada final exam paper Managerial Economics. Walaupun dulu aku ambil kursus ekonomi, aku bukanlah pandai sangat. Tengok keluk je dah mula pening-pening kepala. Itu belum lagi bab mengira. Arrgghh!! Boleh ke aku jawab nanti?

Next paper pula minggu depan iaitu International Marketing. Yang ini bolehlah main goreng. Jangan goreng sampai hangit sudah. Hehehe..

Lepas exam, InsyaAllah aku akan merdeka. Yeaah!! Tak sabar nak konvo pula. Dahlah kena pergi jauh di UUM, Kedah. Rasa memang lama sangat nak habiskan study sebab ambil 2 sabjek untuk 1 semester. Tak salah aku, aku ambil 7 semester untuk habiskan semua. Itu pun, rasa nak pengsan dibuatnya. 

p/s: ada Mr. X yang buat aku semangat nak study.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails