Monday, December 26, 2011

Merdeka! Dah habis exam.

Alhamdulillah. Aku bersyukur aku dapat menjawab exam baru-baru ini dan sekarang hanya tunggu keputusan exam. Apa yang aku dapat katakan, semester akhir ini memang banyak dugaan dan cabaran. Kali ini sabjek yang diambil agak susah dan ditambah pula assignment yang banyak. Hmm...sabar je lah jawabnya. Apa-apa pun aku, aku bertuah sebab dapat kawan-kawan yang selalu membantu dan menyokong aku. Kalau korang tak ada, aku tak tahu apa nak jadi dengan aku. 

Bila dah habis belajar, terasa rindu pula dengan classmate terutama sekali kepada Mr. X! Rasanya bila agaknya dapat jumpa lagi dengan mereka. Hari tu ada juga dengar khabar nak buat famili day. Jadi ke tak aaa?? Kalau aku nak organize, penat sikitlah...apa kata kalau aku jadi pembantu? Boleh terima tak idea aku ni? Hehehe..

InsyaAllah bulan Oktober aku akan konvo di UUM, Kedah. Lamanya nak tunggu. Plan nak pakai baju kebaya masa konvo nanti. Oooo lala! Kain dah beli cuma tak hantar lagi untuk dijahit kat nyonya. Perrgghh..semangat gila! 

Ok tak? Nak buat kain kahwin pun boleh. Eiii gatalnya. 

Apa lagi plan aku seterusnya? Tak ada plan apa-apa lagi cuma nak habiskan cuti tahunan sahaja. Esok aku ambil cuti. Ingat nak jalan-jalan sekitar Jalan TAR..cari kain ke. Bukan shopping tapi terapi kain. Ada sesiapa nak ikut? 

p/s: bila cuti lama-lama, malasnya nak masuk kerja balik. 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails